نمره + دانشگاه شبستر

سلام

تو دانشگاه ! آزاد اسلامی ! شبستر اعتراض به نمرات چیزی بود که وجود خارجی نداشت و فقط واسه کلاس گذاشتن بود . یادم نمیاد کسی تو این دانشگاه اعتراض داده باشه و نمرش تغییر کنه ‌‌‌‌. زیادش رو نخواستیم اما کمتر هم نشد


۱بار یکی از دوستان ازم خواست که واسش نمره بگیرم از یکی از استادا منم که ارتباط خوبی داشتم تونستم قبل اینکه استاد نمره ها رو بده نمره ۹ای رو که گرفته بود رو ۱۰.۵ کنم(نیم نمره این طرف یا اون طرف دقیقا یادم نمیاد) و این دوستمون هم کلی خوشحال شد که پاس کرد اون درس رو

اما خدائیش ۱ترم نگذشت که پیش من و تو جمع بچه ها با افتخار گفت خودم ۱۱ گرفتم کشیدمش کنار و به شوخی گفتم تو نمره گرفتی یا نمره رو بهت دادن! گفت که نه بابا خودم گرفتم و امتجان رو خوب نوشته بودم!!!!!   نمیدونم تا کجا سوختم اما خیلی خیلی خندم میگیره هر وقت یادم میوفته.


یاد خیلی ها بخیر

زیاد از دانشگاه دل خوش و خاطرات خوبی ندارم ولی مدتی به فکر افتادم ۱چیزایی بنویسم .

هر وقت میرم دانشگاه فکر میکنم که میرم زندان !


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد