۱

سلام

هادی هستم.

زندگیم بد نیست , روزگار با خوبیها و بدیهاش داره منه آزمایش میکنه .

متولد ۱۳۶۶ - ۱۹۸۷ هستم و دانشجوی کامپیوتر

دوستار انسانها و متنفر از حیوانات ,  گاهی وقتها یا بهتره بگم اکثر اوقات این دو جاهاشون رو با هم عوض میکنن  انسانها حیوان میشن و حیوانات انسان گونه رفتار  میکنن . از مراسم ها و جشن هایی که انسان میری و در آخر مثل حیوان بیرون میای متنفرم .

گاهی ائقات می نویسم تا بتونم فراموش کنم. از هیچ چیز مطمئن نیستم . نمی دونم شاید روزی از خواب بیدار بشیم و ببینیم که این چیزی که ما به نام زندگی میشناسیم ۱ خواب بوده , اون وقته که من خوشحال میشم البته اگه اون بیداری از این خواب و رویا بهتر باشه .

اونایی که منو میشناسن شاید فکرمیکنن که میشناسن و اونایی که نمیشناسن شاید مطمئن نیستن نمیشناسن .

شاید ظاهری آرام داشته باشم اما باطنی طوفانی همیشه وجودم را متلاطم میکند طوریکه نفس کشیدن برایم مشکل میشود.

مثل همه شما زندگی میکنم به امید اینکه از خواب بیدار شوم .

متشکرم

<<بازگشت